If you cannot see this e-mail, click here

 
Facebook Twitter Youtube
 
کنگره

کنگره اروپا 2021 با یک کلیک

 
 

تمام محتوای کنگره 2021 از طریق وب سایت در دسترس شماست: شما می‌توانید لحظات مهم کنگره، آمار و ارقام و سخنرانی سخنرانان را در این صفحه بیابید.

 
دانلود سخنرانی‌های کنگره
 
آمار و ارقام

در سومین کنگره تعداد شرکت‌کنندگان در سطح رکورد بود

 
 

  ! ارقام کلیدی کنگره 2021 در یک نگاه

متن: سومین کنگره سورگوم اروپا بین روزهای 12 الی 13 اکتبر 2021 برگزار شد. این یک گردهمایی بی‌نظیر بود که به شرکت‌کنندگان اجازه داد تا بتوانند در طول جلسات از طریق سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و بحث‌ها در مورد موضوعات کلیدی صحبت کرده و به تبادل تخصص و تجربه بپردازند.

 
برای دیدن ارقام 2021 کلیک کنید
 
سخنرانی‌هایی که در کنگره شنیده شد

: سورگوم را باید به‌عنوان محصولی باارزش در نظر گرفت که به جای معیارهای قیمتی باید به دلیل ویژگی‌های خاص آن انتخاب شود.

 
 

به گفته فلورنتینو لوپز، مشاور کشاورزی در Creando Manana، سورگوم یک ماده خام است که مانند هیچ چیز دیگری نیست: مزیت واقعی آن نه قیمت آن، بلکه کیفیت منحصر به فرد آن است.

 
برای اطلاعات بیشتر
 
 
فراوری سورگوم

 محصول جانبی برای سورگوم ۱۱ 

 
 

هیچ چیز از بین نمی‌رود، هیچ چیز خلق نمی‌شود، هر چیزی درست می‌شود! این نظر 13 کارشناس بخش صنایع است که برای سخنرانی درباره فرآیندهای فرآوری و محصولات مشتق شده از سورگوم در کنگره اروپا حضور یافته بودند. غذای انسانی، بیوانرژی و خوراک حیوانات: غلات طیف وسیعی از امکانات، از تولید ودکا گرفته تا غذای حیوانات خانگی را ارائه می‌کنند.

 
برای اطلاعات بیشتر
 
بذر‌‌ها

هنر کاشت در جنوب فرانسه

 
 

گیلام جولی در جریان کارگاه علم و تولید زراعی در کنگره اروپا که روز سه شنبه 12 اکتبر برگزار شده به ارائه ویژگی‌های تولید سورگوم در زراعت بیولوژیک پرداخت. به این ترتیب امکان ارزیابی ویژگی‌های مناطق تولید، تکنیک‌های توسعه و ویژگی‌های تولید ارگانیک به وجود آمد.

 
برای اطلاعات بیشتر
 
فعالیت

دیدارهای 2022

 
 

در سال 2022 سورگوم ID برای ترویج تولید و استفاده از سورگوم در !نمایشگاه‌های بسیاری شرکت خواهد کرد

 
برای اطلاعات بیشتر
 
 
فعالیت

انتخاب نوع (واریته) مناسب سورگوم

 
 
فوریه به پایان می‌رسد، بهار نزدیک است: زمان انتخاب نوع بذر مورد نیاز برای کاشت فرا رسیده است.


انتخاب واریته‌های مورد نیاز برای تولید صحیح سورگوم، سازگاری واریته‌ها با مزارع، شرایط آب و هوایی و تاریخ کاشت، نتیجه تولید را تضمین می‌کند. مقاومت در برابر بیماری‌ها، محتوای تانن، باز بودن پانیکول... 8 معیار مورد نیاز برای سازگاری واریته با منطقه خود را بشناسید.

 
برای اطلاعات بیشتر